top of page
Search
  • Writer's pictureAvram Ana

@chicbijouxofficial

Mereu am iubit bijuteriile. Ador accesoriile cu valoare sentimentala sau pe cele care pun accentul intr-o tinuta.


Prietenii mei de la @chicbijouxofficial mi-au trimis un minunat cadou pentru mine si Adi (iubitul meu). Alaturi de bratarile din argint 925 am fost surprinsa placut si de magnetul de frigider personalizat cu poza noastra.



Cu o experienta de 10 ani, ei realizeaza bijuterii din argint 925 prin taiere laser si gravare. Personalizand un accesoriu, acestia il transforma in cadoul perfect pentru o persoana draga.


Ma bucur sa fiu Ambasador Chic Bijoux, deoarece iubesc produsele lor, fiindu-le clienta de cativa ani. Ii recomand pentru profesionalism si calitate! ❤


Va multumesc pentru cadou, dragilor! Va imbratisez!

Va invit sa le vizitati site-ul! Merita!


www.chicbijoux.ro

9 views0 comments

Recent Posts

See All
bottom of page