top of page
Search
  • Writer's pictureAvram Ana

Be brave.

Astazi este despre curaj.

Fiecare deepdown isi doreste sa isi schimbe radical look-ul, sa abordeze un nou stil, un nou aesthetic, insa ceva il retine. Poate sa fie job-ul, poate sa fie lipsa curajului sau doar simpla intrebare apasatoare: "Ce o sa spuna lumea cand ma va vedea asa?".


Fa ce simti, ce te face fericit/fericita. Nu te gandi la ce o sa spuna x,y. Doar fa-o, simte-te bine. Asa am facut eu acum cateva saptamani. Mereu mi-am dorit sa am parul roz. Mi se parea ceva uau si mega bold. Niciodata nu am avut curajul sa fac asta. Ma gandeam "Ce vor spune profesorii cand ma vor vedea?". Pana cand m-am trezit intr-o dimineata cu o dorinta puternica. Imi decolorasem parul de cateva ori, aveam cumparate doua tuburi de vopsea de par chrome mat. Nu am stat prea mult pe ganduri, m-am spalat pe fata si am fugit la farmacie sa imi cumpar castellani. Cum am ajuns acasa m-am vopsit.

Pot spune ca este cea mai buna decizie pe care am luat-o in legatura cu parul meu. Ma simt fierce. Imi da un boost de self confidence uimitor. Ma simt altfel in pielea mea. Vopseaua cumparata va zace pentru mult timp in dulap.


I'm pink now! And I regret nothing!


Asa ca, draga mea, fa ce simti si ai incredere in tine. O schimbare neinsemnata de look iti poate schimba mood-ul radical. Nu te gandi prea mult. Daca vrei sa te tunzi la 0, fa-o! E doar par, va creste imediat. Daca vrei sa te vopsesti roz, fa-o! Te poti vopsi imediat inapoi alta culoare daca nu iti place.


Be confident!

47 views0 comments

Recent Posts

See All
bottom of page