top of page
Search
  • Writer's pictureAvram Ana

BeautyCraiova SunClose Story

Hello, girls! Recent am mers la salonul @beautycraiova pentru un masaj Transdermic DermoCell. De cum am intrat am fost intampinata de o tipa super draguta si prietenoasa, la fel a fost si tipa care detine salonul. Atmosfera calda, taina multa, exact cum imi place mie! M-am relaxat super, super mult datorita lor, fix ceea ce imi trebuia inainte de munca!

Eu am ales #Dermocell în lupta cu celulita pentru ca:


🎯Elimina celulita in proporție de 98%, in orice stadiu al acesteia;


🎯Îmbunătățește elasticitatea și fermitatea pielii, stimulând producția de colagen și elastina;


🎯Reduce cicatricile și vergeturile;


🎯Drenează sistemul limfatic;


🎯Stimulează eliminarea toxinelor din organism;


🎯Scade circumferința corporală;


🎯Eficienta dovedita imediat după prima ședința.



Recent Posts

See All
bottom of page